سرگرمی و رونالدو

سرگرمی و رونالدو

وبلاگی برای هواداران کریستیانو رونالدو و رئال مادرید:(دانلود نرم افزار و بازی و فیلم و عکس و ...)

وبلاگ

درباره وبلاگ


باسلام - من هوادار دو آتیشه رئال مادرید و کریس رونالدو هستم و این وبلاگ برای هواداران کریس رونالدو و رئال مادرید می باشد - همچنین برای پر کردن اوقات خوش فراغت شما . لطفا نظر خود را بدهید و با وبلاگ من تبادل لینک کنید . با تشکر

نويسندگان

پيوندهاي روزانه

لينکدوني رئال مادريد

آخرين مطالب

براي تمديد قرارداد مسوت اوزیل

پدر مسوت اوزيل: مذاکرات مسوت با رئال عالي است

پدر لژيونر آلماني تيم فوتبال رئال مادريد دو شايعه انتشار يافته در مورد فرزندش مبني بر ترک سفيد‌پوشان و درخواست حقوق مشابه هم تيمي‌ پرتغالي‌اش را رد کرد.


«مصطفي»، پدر مسوت اوزيل که از دو سال قبل به عنوان مدير برنامه‌هاي فرزند ارشدش نيز کار مي‌کند،‌ در گفت‌وگويي با کيکر مجبور شد يکسري اخبار در مورد پسرش را تکذيب کند.

به گزارش فارس، وي درمورد اين خبري که توسط روزنامه آس مبني بر علاقه پپ گوارديولا، مربي اسپانيايي فصل آينده بايرن براي همکاري با مسوت اوزیل اظهار داشت:‌ چنين خبري صحت ندارد. مسوت اکنون در حال مذاکره با رئال است که قراردادش را تمديد کند. اين مذاکرات به خوبي پيش مي‌رود و ما نيز هيچ علاقه‌اي نداريم در محافل عمومي در مورد جزيياتش صحبت کنيم.

مصطفي اوزيل همچنين در مورد اين نکته که فرزند او از رئالي‌ها خواهان دريافت حقوقي مشابه کريستيانو رونالدو است نيز اظهار داشت: اين حرف‌ها اصلا مطرح نيست. مسعود هيچگاه دستمزدي به اندازه رونالدو طلب نکرده است.

اوزيل که پس از جام جهاني 2010 آفريقاي‌‌جنوبي از تيم وردربرمن آلمان جدا شد، گفته مي‌شود در صورت توافق، قراردادش را تا سال 2016 تمديد خواهد کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: مسوت اوزیل, تمدید قرارداد اوزیل, نظر پدر اوزیل برای تمدید قرارداد, شرایط تمدید قرارداد اوزیل, گواردیولا دنبال اوزیل, گواردیولا, پپ اوزیل را می خواهد,
فروش بک لينک