سرگرمی و رونالدو

سرگرمی و رونالدو

وبلاگی برای هواداران کریستیانو رونالدو و رئال مادرید:(دانلود نرم افزار و بازی و فیلم و عکس و ...)

وبلاگ

درباره وبلاگ


باسلام - من هوادار دو آتیشه رئال مادرید و کریس رونالدو هستم و این وبلاگ برای هواداران کریس رونالدو و رئال مادرید می باشد - همچنین برای پر کردن اوقات خوش فراغت شما . لطفا نظر خود را بدهید و با وبلاگ من تبادل لینک کنید . با تشکر

نويسندگان

پيوندهاي روزانه

لينکدوني رئال مادريد

آخرين مطالب

پيشنهاد نيم ميليون دلاري چلسي به آقای خاص

هفته‌آينده تکليف مورينيو در رئال مشخص مي‌شود


وضعيت ادامه حضور سرمربي پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد براي فصل آتي تا پايان هفته آينده مشخص خواهد شد.


روزنامه ديلي ميل نوشت ژوزه مورينيوي پرتغالي تا قبل از پايان ماه مارس در نشستي با فلورنتينو پرس رييس باشگاه رئال مادريد وضعيت خود را مشخص خواهد کرد.

اين امکان وجود دارد که باشگاه رئال مادريد براي فسخ قرارداد مورينيو که دو سال جنجالي را در اين تيم سپري کرد ، در پايان فصل به او پيشنهاد پرداخت 10 ميليون پوند غرامت کند.

مطبوعات انگليسي و اروپايي تيم هاي متعددي از جمله پاري سن ژرمن ، اينتر ، آرسنال ، چلسي ، منچستر سيتي و حتي منچستريونايتد را به عنوان مقصد آينده اين مربي مطرح نام برده اند.با اين وجود مورينيوي 50 ساله بارها اذعان کرده است که به بازگشت به ليگ برتر انگليس تمايل بيشتري دارد.او قبلا دوره موفقي را تا سال 2007 در تيم چلسي سپري کرده است و دو قهرماني ليگ برتر انگليس در سال هاي 2005 و 2006 و قهرماني جام حذفي انگليس را در سال 2007 کسب کرد.

در همين حال نشريه مترو انگليس نوشت رومن آبراموويچ مالک ميلياردر و روسي چلسي در آخرين حضور مورينيو در لندن در ماه گذشته با او صحبت کرده است.آبراموويچ به مورينيو پيشنهاد کرده در ازاي هفته اي 350 هزار پوند (نيم ميليون دلار) به استمفورد بريج بازگردد.

رافائل بنيتس سرمربي موقت تيم چلسي در پايان فصل از اين تيم جدا خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: مورینیو, پیشنهاد عظیم چلسی به آقای خاص, آقای خاص, آقای نیکتا, وضعیت ماندگاری مورینیو در رئال, چلسی در صدد جذب مورینیو, تیم های بزرگ در صدد جذب مورینیو,
فروش بک لينک