سرگرمی و رونالدو

سرگرمی و رونالدو

وبلاگی برای هواداران کریستیانو رونالدو و رئال مادرید:(دانلود نرم افزار و بازی و فیلم و عکس و ...)

وبلاگ

درباره وبلاگ


باسلام - من هوادار دو آتیشه رئال مادرید و کریس رونالدو هستم و این وبلاگ برای هواداران کریس رونالدو و رئال مادرید می باشد - همچنین برای پر کردن اوقات خوش فراغت شما . لطفا نظر خود را بدهید و با وبلاگ من تبادل لینک کنید . با تشکر

نويسندگان

پيوندهاي روزانه

لينکدوني رئال مادريد

آخرين مطالب

بعد از ایارامندی نوبت گرت بیل برای انتقال به برنابئو است

http://u.goal.com/295400/295426_heroa.jpg

بعد از نهایی شدن انتقال اسیر اییارامندی به رئال، اکنون مدیران این باشگاه تمرکزشان را روی انتقال گرت بیل، ستاره ولزی تاتنهام گذاشته اند.

رئالی ها از مدت ها قبل به دنبال به خدمت گرفتن بیل هستند و گفته می شود که زین الدین زیدان، مدیر ورزشی و کمک مربی باشگاه، شخصا شرایط این انتقال را پیگیری می کند.

این در حالی است که آندره ویلاس بواس، سرمربی تاتنهام، به شدت خواهان ماندن گرت بیل در وایت هارت لین است و بارها تاکید کرد که مدیران باشگاه به او قول داده اند که این بازیکن در تابستان به باشگاه دیگری نخواهد رفت.

اما فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید، چندین بار اعلام کرده که حاضر است هر کاری برای انجام این انتقال انجام بدهد و به گزارش نشریه ال موندو دپورتیوو، حاضرند تا پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای خرید او ارائه بدهند.

حتی رئالی ها آماده اند تا به عنوان بخشی از مبلغ انتقال، دی ماریا، ستاره آرژانتینی شان را راهی وایت هارت لین کنند.

بیل در رقابت های فصل گذشته لیگ برتر فوق العاده کار کرد و با به ثمر رساندن 26 گل در 44 دیداری که در همه رقابت های فصل قبل برای تاتنهام انجام داد، عنوان بهترین بازیکن جزیره را نیز از آن خود کرد. او تا سال 2016 با تاتنهام قرارداد دارد اما بی میل نیست که راهی سانتیاگو برنابئو شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: نقل و انتقالات رئال مادرید, انتقال دییارامندی, خرید های جدید رئال مادرید, نوبت بیل است, رئال مادرید به دنبال خرید گرت بیل, گرانترین خرید لالیگا, خرید طوفانی رئال مادرید, به دنبال انتقال بیل به برنابئو, دییارامندی به برنابئو رسید, آخرین نقل و انتقالات فصل جدید لالیگا, آخرین نقل و انتقالات فصل 2013-14 رئال مادرید, گرت بیل و رئال مادرید, تکلیف خرید بیل چه می شود, در مورد انتقال بیل به رئال مادرید, آیا گرت بیل به رئال می آید, ,
فروش بک لينک