سرگرمی و رونالدو

سرگرمی و رونالدو

وبلاگی برای هواداران کریستیانو رونالدو و رئال مادرید:(دانلود نرم افزار و بازی و فیلم و عکس و ...)

وبلاگ

درباره وبلاگ


باسلام - من هوادار دو آتیشه رئال مادرید و کریس رونالدو هستم و این وبلاگ برای هواداران کریس رونالدو و رئال مادرید می باشد - همچنین برای پر کردن اوقات خوش فراغت شما . لطفا نظر خود را بدهید و با وبلاگ من تبادل لینک کنید . با تشکر

نويسندگان

پيوندهاي روزانه

لينکدوني رئال مادريد

آخرين مطالب

چهار لحظه به یاد ماندنی سرخیو راموس در تیم ملی اسپانیا

 در آستانه صدمین بازی ملی سرجیو راموس ، نگاهی می اندازیم به برخی لحظات مهم دوران فوتبال وی در تیم ملی کشورش . 

جوانترین بازیکن 50 سال اخیر از نظر اولین بازی : مقابل چین

اولین بازی سجریو راموس در تیم ملی اسپانیا در 26 مارس 2005 بود که 18 سال داشت . اسپانیا آن بایز را 3-0 مقابل چین برد . سرخیو راموس بدین ترتیب تبدیل به یکی از جوانترین بازیکنان تاریخ اسپانیا از نظر اولین بازیش شد . در لیست آن زمان سرجیو آراگونس نفرات دیگری نظیر آنتونیو لوپز ، لوئیز گارسیا ، داوید ناراو و میستا نیز حضور داشتند . راموس در آن بازی دفاع راست بود که عملکرد خوبی هم داشت . راموس جوانترین بازیکن 50 سال قبلش از نظر اولین بازی در اسپانیا داشت . 

 

گل او به دانمارک پس از 28 پاس

راموس کلید یکی از اولین چشمه های تیکی تاکا را زد . در 13 اکتبر 2007 ، اسپانیای آراگونس مقابل دانمارک کار مهمی را برای رسیدن به یورو داشت . اسپانیا آن بازی را 1-3 برد تا لقب برزیل اروپا را بگیرد . راموس گل دوم را در دقیقه 39 زد . 65 بار توپ با پاها لمس شد و 28 پاس داده شد . این صحنه یک دقیقه و 13 ثانیه طول کشید و 9 تا از 11 بازیکن اسپانیا به جز کاسیاس و آلبلدا در آن نقش داشتند . راموس توپ را وارد دروازه سورنسن کرد . 

 

برداشتن شماره 15 پوئرتا و قهرمانی در جام جهانی

سرجیو راموس با پیراهن 15 در پست دفاع راست بازی کرد . این پیراهن را به خاطر بازیکن فقید ، انتونیو پئرتا برداشت . ناواس در آن دوره در کنارش بود . پس از قهرمانی این دو پیراهنی در حمایت از پوئرتا پوشیدند . راموس در رئال 4 می پوشد اما در اسپانیا همچنان به پوشیدن شماره 15 اصرار دارد . 

 

پنالتی چیپ در یورو 2012

در 27 ژوئن 2012 ، سرجیو راموس یک حرکت به یاد ماندنی داشت . در نیمه نهایی یورو و در ضربات پنالتی ، او پشت توپ قرار گرفت . او یکی از پنج پنالتی زن بود که یک پنالتی چیپ را وارد دروازه روی پاتریسیو کرد .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: سرخیو راموس, 4 لحظه به یاد ماندنی راموس, خاطرات راموس, بهترین لحظات فوتبالی راموس, sergio ramos, spain, ramos in spain, ramos in real madrid,
فروش بک لينک