سرگرمی و رونالدو

سرگرمی و رونالدو

وبلاگی برای هواداران کریستیانو رونالدو و رئال مادرید:(دانلود نرم افزار و بازی و فیلم و عکس و ...)

وبلاگ

درباره وبلاگ


باسلام - من هوادار دو آتیشه رئال مادرید و کریس رونالدو هستم و این وبلاگ برای هواداران کریس رونالدو و رئال مادرید می باشد - همچنین برای پر کردن اوقات خوش فراغت شما . لطفا نظر خود را بدهید و با وبلاگ من تبادل لینک کنید . با تشکر

نويسندگان

پيوندهاي روزانه

لينکدوني رئال مادريد

آخرين مطالب

اهمیت بالای کریستیانو حتی در صورت گل نزدنش

 کریستیانو رونالدو امسال یک ویژگی خاص پیدا کرده است . این که حتی وقتی گل نمی زند باز هم در خدمت تیم است . مهاجم پرتغالی مثلا تا پیش از بازی با مایورکا ، یک ماه در برنابئو گل نزده بود اما بدون آن هم کاملا در خدمت تیم بود . شماره 7 رئال مادرید وقتی گل نمی زند هم کاملا در خدمت تیم است و این ارزشمند است . او امسال بیش از هر زمان دیگری در هر بایز می تواند در بازی تیمی شرکت کند و این خیلی مهم است .

کریستیانو حتی وقتی گل نمی زند هم کاملا درخ دمت تیم است و این ارزشمند است . شاید ستاره تیم رقیب به خصوص در ماه های اخیر تبدیل به یک مهاجم مرده خور شده باشد اما ستاره پرتغالی رئال مادرید خودش تلاش می کند تا برای تیم موقعیت بسازد و گل بزند . کریستیانو هر زمان که نتواند گل بزند ، تبدیل به بازیکنی می شود که کاملا در خدمت تیم است . سختکوشی و کمکش به تیم شایسته تحسین است .

کریستیانو بارها شده که برای هم تیمی هایش در این فصل موقعیت بسازد و حتی از این که هم تیمی هایش گل بزنند به اندازه گلهای خودش خوشحال شده است . او به حدی در خدمت تیم بود که حتی در لیگ پنج کارته شد و بازی با اوساسونا را به علت محرومیت از دست داد . به هر صورت مطمئنا او حتی اگر گل نزند هم یک مهره با ارزش در تیم است .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اهمیت رونالدو, تاثیر گذاری رونالدو, رونالدو اگر گل هم نزند باز هم تاثیر گذار است, قدرت تاثیرگذاری بالای رونالدو,
فروش بک لينک