سرگرمی و رونالدو

سرگرمی و رونالدو

وبلاگی برای هواداران کریستیانو رونالدو و رئال مادرید:(دانلود نرم افزار و بازی و فیلم و عکس و ...)

وبلاگ

درباره وبلاگ


باسلام - من هوادار دو آتیشه رئال مادرید و کریس رونالدو هستم و این وبلاگ برای هواداران کریس رونالدو و رئال مادرید می باشد - همچنین برای پر کردن اوقات خوش فراغت شما . لطفا نظر خود را بدهید و با وبلاگ من تبادل لینک کنید . با تشکر

نويسندگان

پيوندهاي روزانه

لينکدوني رئال مادريد

آخرين مطالب

سکوت کریستیانو در این باره که خوشحال است یا نه



مرجع خبري رئال مادريد : کریستیانو رونالدو ، بازیکن پرتغالی رئال مادرید در مراسم دریافت جایزه دی استفانو به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لالیگا توسط روزنامه مارکا در این باره که آیا خوشحال است یا نه ، سکوت اختیار کرد . 
وی اما در مورد فصل تیم گفت :" مشکلات زیادی داشتیم اما حالا به فینال کوپا رسیدیم و گام بزرگی در چمپیونزلیگ برداشتیم . لالیگا خیلی مشکل شده است اما تا آخرین لحظه تلاش خواهیم کرد . رئال مادرید می خواهد که به هدفش برای بردن یک جایزه مهم برسد . "
دی استفانو که این جایزه را به بازیکن پرتغالی داد نیز گفت :" بازیکن بزرگی است که کاملا در خدمت تیم است . به خاطرش خیلی راضی هستم . هواداران هم خیلی دوستش دارند . "

 

 



نظرات شما عزیزان:

mehrdad
ساعت11:45---7 فروردين 1392
سلام دوست عزیز
من سایت تو رو با افتخار لینک خواهم کرد
به امید روزی که رئال مادرید و کریستیانو رونالدو تمام جوایز را از آن خودشان کنند.
راستی به من هم سر بزن.
www.euro-football.lxb.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: سکوت رونالدو در مقابل سوال میزان خوش حالی اش در رئال, رونالدو سوال مهمی را بی جواب گذاشت,
فروش بک لينک